Brunch, sol & plugg.

Uppe med tuppen idag, enligt mig, för att plugga och sedan möta upp Anna för att äta brunch på Hallands Nation vid halv elva. Efter det väntar Spodek och Dick, mina kära historiaböcker som jag ska sola lite med i Botaniska trädgården. Underbart :)

Hade en väldigt trevlig fredag med brännboll och rosé i Stadsparken med Lina och hennes glada tentafest-vänner. (Själv har jag min tenta på onsdag! :S ) Sedan blev det vidare till Tbar. Kul kväll!
Igår var lite vänner på besök och grillade, var också mycket trevligt.

Nähä, nu får jag nog ta tag i min dagsplanering om jag ska hinna med allt! :)

Kramar K.


Markus och jag på Ulrikedal.

Karl och Anna.



Är du tillbaka efter en skön dag i solen...

Mumsiga kakor på Hallands :)

Sol/plugg i Botaniska trädgården.

Ikväll väntar film hemma hos Lina med flera, Gustaf stannar nog i Kalmar en dag till :( Kom hem nu!

Kram K.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej, vaddå till och med min syster;)? Fin fin blogg syrran! Många kramar

2009-04-26 @ 22:56:38
Postat av: E

La till dej som länk på min sida ;)Sov gott

2009-04-27 @ 00:05:22
Postat av: Christina/mamma

Kul med en blogg till att läsa och titta på fina bilder. Kram

2009-04-27 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0