En söndag med min vän...

Var en mycket trevlig söndag, även om vi var lite slitna båda två :) Jag efter en kräftskiva med jobbet och Erica efter en kväll på annat håll, men vi möttes upp på Harrys där det blev dans och lite drinkar! Kul hade vi iallfall...

Söndagen bestod utav en brunch hos damen i fråga. Gick till Netto och handlade det mest nödvändiga, bacon och inlagdgurka :) Mums!
Sedan bjöd jag, som vanligt, in mig själv till Fjelebo på middag. Älggryta stod på meyn och var så gott så! Somnade nästan i solen med IKEAkatalogen, letade matbord till Erica. Hur svårt kan det vara?! Ta bara pallen Evert ;)

Skulle även klippa mig igår hos Cissi, kommer dit och hon har inte saxen hemma!! Jaha får bli en annan dag. Tog mig tillbaka till Erica och så kom Sanna. Helt sjukt bra att Erica och Cissi bor så nära varandra!! :) Tog en runda till affären och kom hem med chips, dipp, gurka och morötter... Sex and the city-ansnitt passade bra!

Nu, jobb och dejt med Andrea i stan vid 15. Träning med mamma 18:15 efter det, Heeeem och lägga mig i soffan! Det har jag nog inte gjort på hela sommaren tror jag...

KRAM K.



På väg ut till Fjelebo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0