God morgon...

Gäääsp! Uppe vid 7 två dagar i rad, kom att tänka på att jag inte vet när jag var det senast?! Inte under 2009 iallfall!
Men jobb vid 8-16 och sedan hem igen, iväg klockan 19... hihi :)

Sedan sist har Strand stängt, men tycker ändå jag fick en bra avslutning där. Ses nästa år :)
Lite grill och mys med tjejerna har också hunnits med. Har bokat biljett till Way out west nästa vecka så jag hoppas ajg får ledigt idag!! Bra att boka innan man vet det ;)

Måste åka nu, hörs snart.
KRAM K.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej=) Nu lämnar vi stan för ett par dagar, ses på torsdag=) Men det är ju så ofta som vi brukar ses hehe! Hoppas det var trevligt på stranden i dag?! många kramar

2009-08-09 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0