Känns som dagen innan julafton...

Är ledig hela dagen idag, känns skönt. Hade Lina på nattbesök och hämtade henne igår kväll efter jobbet. Hon hade varit med Cissi och Karin på Byttan.. att man alltid ska jobba! Men det gick bra och det var en kul kväll på jobbet.

Lina och jag sov länge och åt frukost ute, klara lagom tills att regnet kom :) Gick bort till Maxi och hälsade på Cissi på jobbet. Kan ju inte gå in där utan att komma ut med en kasse!! Idag blev det en sjal och en klänning, passar bra nu till Göteborg. Och snygga svarta klänningar kan man ju inte få nog utav!! :P

Sitter nu och funderar på vad det är jag behöver ha med mig.. Ser att det ska regna på lördag, hm men sol på fredag :) Blir ett par extra skor då.. kanske behöver en extra väska?! :)

Ikväll blir det grill hemma hos Kusinen, blir mysigt. Bara det blir uppehåll, är alltid trevligare att sitta utomhus.
Syrran kommer hem vid 4 så ska nog försöka vila lite nu, vila mig i form :)

KRAM K.


Biljetter och fika till tåget :) Snart bär det av!


Nya kläder, från Sisters Point. Lite godsaker kan man hitta där, med hjälp av en god vän :)


Kommentarer
Postat av: M

Visst en klänning till är ju ett måste=). Hoppas du får en trevlig helg i Göteborg. Kram

2009-08-13 @ 23:37:38
Postat av: Cissi

Haha.. tur att du skrev vart kläderna kom ifrån annars kunde man ju faktiskt tro att jag jobbade på klädavdelningen på Maxi och att du shoppade där! PUSS!

2009-08-14 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0