Klara Elisabeth Persson, ja det är jag...



Jobbade natt igår men är upp med tuppen, ringde posten idag vid 08. Och det finns ett brev till mig där, vet inte riktigt om det är rätt, men det ser jag nog snart! Wee snart är jag på gång och allt är som det ska.

Ska bort till Cissi vid 11 för lite frukost/lunch/fika/vad-som-helst, det ska bli trevligt. Även om man bor så nära är det alltid svårt att hitta tillfällen att träffas på, så man får ta de korta tillfällerna som kommer. Lina kommer sedan in, ska ringa till henne och höra vad hon gör.. Tror dom skulle ut och ta en öl ikväll, jag vill också! För snart är sommaren över och alla bara försvinner igen, jag med...

Sedan blir det jobb vid 17-01, det blir bra. Sedan LEDIG hela helgen :)
Undra vad jag ska ha med mig?? Hm.. dags att börja tänka på det! haha..

KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0