Kommer snart...



Min familj skriver lappar, jättemånga lappar... Jag tycker det är trevligt. Man kommer upp på mogonen och det ligger en liten lapp på köksbordet från mamma/pappa/syster, där står det allt som man sagtt kvällen innan. Hur man jobbar, när det är mat, vad det finns för mat, vart alla är med mera... Jag älskar detta för jag lyckas alltid glömma vad folk säger :S
Så nu har min kära pappa lämnat en lapp innan han åkte till Wales.. ♥

Mamma och jag hade en bra kväll igår, var och tränade... sjukt ont i kroppen idag! Sedan blev det varmamackor och Män som hatar kvinnor. Den är ju för bra! Sedan kollade vi på diabilder från när hon var liten, riktigt kul!

Idag ska jag in till stan och hämta min plånbok som jag glömde hos Erica.. Kanske hinner göra av med lite pengar också ;)
KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej lilla syster! Hur är det att vara tillbaka!=) Hoppas att allt är bra med dej! Jag har skrivit en uppgift till skolan imon, börjar 8.00!! tidigt. Vi ska äta lite nu men ha det så bra så hörs vi. Alla världens kramar

2009-08-30 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0