Min kamera har hittat hem, tack tack...

Kom hem lagom tills helgens kräftskiva :)

Detta är ännu en dag som spenderas hemma. Har inte ens klätt på mig vettiga kläder, går mellan datorn (datorerna :) ), ut i köket för lite mat, kollar lite tv, funderar på livet, tillbaka till datorn, lyssnar på lite musik, kollar bilder från helgen och andra roliga bilder, minns sommaren, tänker på hösten, kollar klockan för att se när jag ska jobba, äter lite till, kollar lite mer tv... så har det sett ut för mig de senaste dagarna! Haha, vilket liv. Nu måste det hända något!!!

- kräftskiva på lördag efter jobb 12-19.
- träffa andrea på söndag, kanske klippa mig hos cissi (om hon har tid!)
- jobb hela nästa vecka.
- myskväll, med vin och övernattning, på onsdag med flickorna.
- packa till Lund.
- åka till Lund den 30/8
- träffa Lunda-tjejerna på måndagen den 31.
- skolan börjar 1/9
- ......................................och sen då?

Vill hitta på så mycket, från och med nu ska jag försöka spara lite pengar så att jag kan hitta på lite roliga saker i höst. Det kommer bli bra :)


KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0