SJUKT bra!!! Vilken helg...

Vilken helg, vilken underbar helg...

Började med att möta upp Sanna vid tåget 08 i fredags, med packning som skulle räcka för en resa på två månader!! Men jag var som tur inte ensam och Sanna kom med lika mycket, nästa :) Vi kom på tåget med allt vårt pick och pack, tumlar in i 1a klass och hittar våra platser!! Sedan är det bara 4 timmars tågresa med uppladdning, musik och en massa snack och fnitter!! Men inte visste vi att det var förbjudet att prata och skoja i 1a klass, trodde det var i den tysta avdelningen man skulle vara tyst ?! Men tydligen så störde vi, men får väl vara glada att vi har gett en sur man en strart till sin nya bok..

Kom iallfall fram och tog oss till Linneas systers lägenhet där vi skulle bo. SJUKT nära området så det var bara att göra sig klar och ladda upp och ta sig bort till festivalen!
Kan inte beskriva med ord hur bra det var, men får lägga upp lite bilder :) en bild säger mer än 1000 ord ;)

Tyvärr är min kamera kvar i Gbg :S hoppas den kommer snart...
Ska försöka få tag i Sannas bilder så jag kan visa lite iallfall..

Fredags kväll spenderade vi på en klubb och lyssnade på Promoe, DÄR PASSADE JAG INTE IN! :D haha. MEd min nya klänning och höga klackar.. men men, var säkert något kul att kolla på :) kul hade vi iallfall...

Lördagen regnade och regnade, men vi dansade och bara hade en underbar dag då med!!

Neeeej, jaa nu kommer Erica och vi ska ut och gå.. (eller vadå Nej?! är ju jättekul!)
Så får avsluta detta sen...

SJUUUUUKT bra helg!! TACK Sanna! <3

KRAM K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Syrran! Här står man på stadsbibliotektet i Linköping som en annan mupp:) Jävla tele 2!!! Det kan ta upp till 6 veckor att få internet, inget jag uppskattar. Ringde dit i dag det kan komma nästa vecka! Hur e det med dej? Här är allt bra, snart turkiet en vecka ska bli skönt att få lite sol när man jobbat i sommar. Du verkar helt en kanonhelg i GBG:) Många Kramar

2009-08-19 @ 15:08:24
Postat av: Ellen

Hej Syrran! Här står man på stadsbibliotektet i Linköping som en annan mupp:) Jävla tele 2!!! Det kan ta upp till 6 veckor att få internet, inget jag uppskattar. Ringde dit i dag det kan komma nästa vecka! Hur e det med dej? Här är allt bra, snart turkiet en vecka ska bli skönt att få lite sol när man jobbat i sommar. Du verkar helt en kanonhelg i GBG:) Många Kramar

2009-08-19 @ 15:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0