Undrar om det är meningen att jag ska till Gbg...


För just nu verkar allt gå emot mig!!
Förra veckan bestämde jag mig för att åka med vännen Sanna till Göteborg för att gå på Way out west, riktigt kul! Länge sedan man var på något sådant. Ringde glad i hågen till SJ och beställde genom dom både tåg och biljetter, angav adressen till Kalmar eftersom jag inte är i Lund under sommare. Inga problem, vi skickar biljetterna till Kalmar! Skönt tänkte jag, slapp jag tänka på det.
Sanna får sina biljetter redan på fredagen, nu tisdag har mina biljetter inte kommit. Ringer trevliga SJ igen, Ja men vi skickade dom i fredags, till Lund. NEEEEEEEEJ skriker jag nästan i luren, stackars dam! Får henne iallfall att beställa nya biljetter och skickar dom till Klara Persson i Kalmar. Puh äntligen löst!
Åker in till stan för en fika med vännerna, blir då upplyst om att eftersom jag gjort en eftersändning kommer biljetterna ÄNDÅ komma ner till Lund! Ringer runt till Adressändring, Posten och kommer efter ett tag fram till mitt lokalapostkontor i Kalmar. Vilken trevlig karl! Ska ringa dit imorgon och se om bijetterna har kommit så ska dom försöka få ut det till mig! Härliga lilla Kalmar! :) SÅ nu hoppas jag att det löser sig imorgon, för jag vill till Göteborg!

Nu är det snart jobb igen, det är nästan bara det jag hinner med. Men har haft en del trevliga dagar i solen också :) Tyvärr har regnet kommit till stan och det är bara till att dra på sig jackan igen :(

Hann både träffa Lina och Andrea idag, även om det var en mycket kort stund! tänk att man bor så nära men har typ aldrig tid att ses, får bli bättre på det i höst i Lund och Helsingborg.

Kära Erica är i Norge, tänker på dej ska du veta! :) Ta det lugnt ;)

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: E

Vilken fin sida du fixat=) Har precis ätit årets första kräftor, hur gott osm helst=)! Ja vi ses på torsdag ska bli skojjigt

MÅNGA Kramar (ps. hoppas det löser sej med biljetter till gbg hehe )

2009-08-11 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0