Vilken underbar sommar, nu tillbaka för höst i Lund...

Ja det har nog varit den bästa sommaren på länge... Kanske mest för att jag fått spendera tid med mina kära vänner. Ni är de bästa, och Ericas och mina morgondejter med god brunch kommer jag leva på länge. ♥

Har även jobbat det sista, men får se när man kommer tillbaka igen :) När det blir ont om pengar så får jag väl försöka ta mig hem.. haha. Ska bara ta tag i och skriva ett CV, jag har gett mig till fredag på mig. Och då ska jag ha sökt jobbet i Helsingborg.

Men nu är jag iallfall hemma i mitt lilla rum. Sitter och kollar på mina väskor och hoppas, hoppas att de ska kunna packa upp sig själva!! Vet inte riktigt vart jag ska göra av allt?! Var ju en massa saker här nere också som jag hade glömt.. Får klura på en lösning :)

Igår gjorde jag inte mycket alls, pappa och mamma körde ner mej och så var vi och åt. Gott det! Efter det slappade jag i soffan hela kvällen! :)
Men idag ska jag fixa lite till, ska faktist få besök!! Ska möta Anna och Emelie utanför Systemet vid 17 och sedan köpa lite mat och gå hem till mig för att prata igenom sommaren och hösten. Mys mys. :)

har gått en morgonrunda nu, så ska väl äta lite nu.. Ha en bra dag!

KRAM K.


Saknar dig mitt hjärta...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hejsan

Är du tillbaka i ditt lilla rum nu=)? Hoppas allt är bra många kramar

2009-08-31 @ 14:30:11
Postat av: M

ja, så är det ordning och reda i första rummet på Tegelviken,men jag hoppas att det blir tillstökat snart igen=) Ha det så bra!!!!Kram

2009-08-31 @ 15:50:39
Postat av: H

MYSPYS!! Saknar er :)

2009-08-31 @ 21:38:58
Postat av: Ellen

HAr försökt ringa dej! Hoppas att allt är bra!

2009-09-03 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0