Dålig uppdatering...

ja fy vilken dåligt uppdatering! trots att jag varit på en resa!! FY på mig!

Som sagt så packade Emelie och jag en väska och var super taggade för en helg i Prag. Redan på flygplatsen i Köpenhamn fick vi problem... Övervikt i väskan, vilket resulterade i att vi fick packa över lakan, jeans och andra "tunga" kläder till handväskan. Men eftersom inget kan stoppa oss satte vi oss för att äta lunch, sallad och semesterna första (men inte sista!) öl. Det var vi värda! :)
Förbi säkerhetskontrolle, där det piper när jag går igenom.. Visitering och öppning av väskan... Men tjejen som skulle kolla i väskan gav upp när hon såg att den var fullpackad med kläder, tack tack!

Flygresan ner gick otroligt bra, Emelie som är flygrädd överlevde också tack vara sin bok. Jag som älskar att flyga, åh så jag njöt!

Prag sedan, vilken stad! Ojoj, så vacker, så billigt! HIttade efter en bra vägbeskrivning vårt Hostel, Chili Hostel. Helt okej, centralt och trevligt folk. 10 personer i samma rum störde oss inte alls eftersom vi spenderade den mesta tiden utomhus eller på en mysig/omysig pub. God mat och fin öl...

Självklart en del utgång... Två partydjur som oss levde loppan och tog vara på all tid vi hade i Prag!
UNDERBART! tack min vän!

Väl hemma kändes resan av och har nog inte kommit tillbaka till mitt vanliga liv... Skriver på uppsatsen, går framåt. Hade möte med handledaren idag. Analys delen är väl det som ställer till det.. Men imorgon då så :)

Hoppas alla har en bra kväll, jag väntar på thai mat :) mums!

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ni haft det bra i Prag. Lycka till med uppsatsen:)

2009-12-10 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0