Några få dagar till Kalmar...

Vilket vinter väder det har varit i Lund idag!! Sol och gnistrande snö på marken, och minusgrader. Det är dessa dagar som kallas jul, inte när det rinner slask och blåser motvind vart man än går. Hoppas det är lika fint i Kalmar för snart kommer jag...

Igår var vi ute med korridoren som en liten julavslutning, mycket trevligt... Hade nattbersök i form av Emelie som åkte hem i morse. Själv satte jag på Zorro och la mig i soffan för att vänta på Lina. Blev lunch på Tegnérs. Synd att man inte är där oftare, var supergott. Efter det en liten runda på stan och blev en julklapp rikare! :) Några små saker kvar att fixa i Kalmar men det får syrran och jag lösa.

Nu är det väl tänkt att jag ska fortsätta med uppsatsen, men just nu är allt roligare än det. Funderar till och med på att städa rummet!! Då har det gått långt!
Ikväll blir det iallfall bio, ska bli mysigt.

Imorgon mys för hela slanten innan jag åker vid 12 på lördag. Ska till Malmö och lyssna på Laleh...spännande :)

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Här hemma är det vinter också. Snöat i dag och lite kallt, men ingen snö. glöm inte klura på din uppsats:). Ha en trevlig kväll.

2009-12-17 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0