Snart dags för ett nytt år...

God fortsättning!
Är nu tillbaka i Lund efter en underbar jul hemma i Kalmar! Riktigt mysigt att komma hem och fira julen som den ska vara, med familjen... Träffa alla underbara vänner och bara mysa!
Tack för en fin helg!

I Lund är jag Drottning i korridoren och har det kanon :) Undrar när de andra kommer tillbaka...
Lite trisst att komma hit när köket inte var städad och det fanns disk kvar vet att det är Ni Johanna och Will ;) Men efter en uppstädning så känns det mycket bättre... Funderar starkt på att öppna alla rum och hyra ut, HotelBelladonna kanske ;) Lite extra pengar till nyår.
Igår var jag hos Emelie i Malmö och skulle plugga, fick till det lite så där men ska sätta mig nu igen i min ensamhet.. Kanske går bättre :) Gick en runda på stan och köpte lite smink från MakeUpStore, tack tack för fina presentkort! Smink är tyvärr inget jag själv lägger pengar på så det passade jättebra med lite bidrag... Har syrrans kvar så blir lite mer från Face sen :)
Kvällen innehöll Bio: Avatar. Helt ok, men kanske inte lika impad som alla andra. Men klart den var bra, 3D och allt.
Senare idag kommer Emelie. Ska fixa lite inför nyår, eller ja gå till systemet :) Träna lite och sedan får vi se. Kanske Carro kommer förbi? :)
Imorgon, NYÅRSAFTON, första gången jag inte firar med mina kära flickor från Kalmar. Hur ska det gå?! Kommer att sakna er som in i den!!!!

Men i Lund blir det heldag....
Morgonrunda med Emelie (som sover över) och efter det en stor brunch. Har även bokat bastun mellan 13:00 och 17:30 så det ska vi också hinna med, men vill ju inte vara helt rödmosig till kvällen :)
Vid 19:00 är det dags att befinna sig på festen, 3 rätters och mycket folk. Kan ju inte bli fel...
Åker nog in till Lund, innan eller efter tolvslaget, blir så bökigt att ta sig hem annars. Men inte för att kvällen är slut då, här finns mycket folk att möta upp :)
Laddar för en toppenkväll!
NYÅRSDAGEN: helig!
15:15 Ivanhoe
Då sitter jag som alltid vid tvrutan, och det är INTE ok att ringa då...
Nu tillbaka till uppsatsen!
God fortsättning,
KRAM K.

Kommentarer
Postat av: E

Hej=) Låter som en toppenavslutning på det nya året=) GOTT NYTT ÅR Massa Kramar

2009-12-30 @ 12:15:06
Postat av: M

Du kommer att få det bra i morgon, fast jag förstår att du kommer att sakna dina "flickor" men är övertygad om att du få en toppen kväll. Glöm inte äpplet;) Kramar

2009-12-30 @ 12:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0