Snön ligger vit på taken...

... och endast tomten är vaken! :)

Efter en mycket trevlig helg med vännerna så är det måndag igen, vilken kanske borde börjat för flera timmar sedan.. Men tog en sovmorgon, det var jag nog värd?! :)
Nu är jag iallfall vid datorn och ska snart öppna mitt dokument för att skriva på uppsatsen. Ohja!

Fick även mail hur opponeringen ska gå till i januari. Fick helt ok schema tycker jag. Ska lägga fram min uppsats den 15 jan 8:15. Först den dagen, men ska då ha opponerat hela veckan så är nog lite inne i det. Sedan ska jag vara opponent på 4 andra uppsatser så har lite att läsa den veckan :)

Bara några dagar kvar tills jag åker till Kalmar för julen. Bokat en biljett från Lund 12:02. Så tar väl tre timmar från det tåget börjar rulla... Då ska jag möta upp Lina och Josse för att fixa middagen för kvällen, tjejmiddag med alla de kära. Nästan iallfall! Ska bli så mysigt! Stannar i Kalmar tills den 30 dec då jag vänder tillbaka till Lund för Nyår. Kanske så kommer Emelie för ett Kalmar besök den 27 och åker med mig tillbaka.. trevligt trevligt! :)

NU SKA JAG TA TAG I UPPSATSEN!! Wee...

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Malin Olsson

Hej tjejen! Vad kul att du skaffat blogg. Lite lättare att följa dig då! Har du någon tid över när du är i Kalmar skulle det vara jättekul att träffa dig. Är på skidsemester mellan den 20-27 men du kanske har någon tid över innan du åker hem?? Hör av dig! Kramar

2009-12-15 @ 21:49:06
URL: http://malinolsson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0