Augusti kommer bli en ensam månad...

Tydligen så har bokningssystemet på jobbet, där jag skriver hur jag vill jobba och hur mycket, inte utvecklats på det sätt som jag trodde...
Så nu har jag ett maffigt schema i augusti, med nästan bara kvällstider!! Någon som är ledig på dagarna, gärna innan klockan 16?! Jag blir så trött... Sedan har jag inte ens två dagar lediga på rad, jag kommer dö. Tack.

Men jag får väl se det så att eftersom jag inte vet vad jag ska göra i höst så är det ju bra med lite pengar...
Att det kan vara så svårt att bestämma sig! Inte för att det inte finns saker att göra, men frågan är vad som jag vill göra.
1) Hitta ett nytt jobb
2) Bestämma mig vart jag ska bo
(dessa två kanske borde byta plats, men jag får väl flytta dit jag hittar jobb :) )
3) En resa.
4) Lämna landet?

Jo så lite får jag nog allt fundera, men jag har ju tid i augusti att göra det ;)

NU är jag iallfall ledig i några dagar, ska försöka få tag i Andrea nu och se om det blir något bad. Lämna tillbaka tapetprover åt syrran och åka till Cissi och prova nya byxor som kanske kommer att användas på Sonisphere/Metallica på lördag :) Var där igår med och kom ut lyckling med ett par nya jeans, tacktack!

Mamma och pappa kommer nog hem idag med så jag måste nog röja lite här hemma!! Helt otroligt att man kan ha så mycket saker framme på en gång!? :D

KRAM K.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer vara ledig hela augusti så det innebär ju att jag även är ledig innan klockan fyra:) Lund är en jättefin stad, kanske ska bo där?!;) Puss sötis!

2009-07-17 @ 11:45:11
Postat av: Cissi

Du har alltid mig hjärtat! Kanske lämna landet tillsammans?:) Tack för igår! Ha så kul på Metallica nu! PUSS!

2009-07-18 @ 11:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0