Dålig uppdatering, igen...




Underbara Österrike



Men nu är jag hemma igen och det är inget att klaga på det heller :) Körde till Lund i fredags, hade varit i god tid till Fleggard om vi inte hade stått i kö i 3 timmar på autobahn nu fick vi istället spring in i Boardershopen på 10 minuter. Men jag fick med mig lite gott iallfall :)
Sov i Lund och körde mot Kalmar och kom hem lagom till att kunna möte upp Cissi för lite vin. Kvällen avslutades med en MYCKET trevlig kväll hemma hos Danne, tack tack!
Men söndagar är heliga och det bjöds på en grillfest hos Josefin i Glömminge, helt underbart! 5kamp och god mat. Alla tog bussen till Borgholmdär det var mycket folk, åh vad jag gillar Strand :)

Nu är det jobb ett par dagar, men inte så att jag sliter ut mig ;) Vore ju synd!!
Blev överraskad med Metallica biljetter idag så på lördag blir det till Hultsfred för att lyssna på bra musik! Tack tack, kunde inte bli bättre!! :)
Åker hem på kvällen/natten, kommer till Kalmar och tar tåget vid 07:07 till Gbg för att gå på Liseberg med Lowa och sällskap! För att citera Lowa; Då ska vi åka tills vi kräks!
Kul kommer det att bli!!!

Ska bättra mig med uppdatering, fy på mig! NU blir det jobb.. ha en trevligt kväll!
Ni vet vart ni hittar mig; HEJ, jag kan ta din order! hahaha

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: E

Hej hej! Hur e det med dej:P Vi går ju om varandra... du är hemma när jag jobbar och tvärtom:) Kul det blir på lördag... kram kram

2009-07-15 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0