Den som väntar på något gott, väntar på Erica...

Så det är det jag gör nu.. och äter lite nötter :) Kanske inte är den bästa starten på dagen men gott är det!

Har haft en helg utan mycket sömn måste jag säga. Var en lång helg, började i torsdags med lite mys hemma hos Cissi. Mycket trevligt och Sanna kom förbi. Där bestämde vi att det skulle bli Byttan på fredagen, och så klart blev det så. Men först hade familjen Persson lite grill hemma, och efter ett parti Yatzy åkte jag på att diska efter alla :( Men jag är en van diskare och det gick fort så jag mötte upp Sanna och vi åkte till Björn, trevligt att träffa lite folk jag inte sett på länge. Byttan var bra som vanligt :)

Lördagen var den bästa på länge!! Sanna och jag tog hand om Joel, låter som om han är 5 år (!).. men iallfalla vi spelade min första runda minigolf nere på Stensö! Jag och Joel kom på delad första plats!! (var nog tur det!) Sanna kom som god tvåa :)
När syrran och Henke kom hem åt vi och tog bilen mot Hultsfred och Metallica!!!! Mmm det var underbart! The Hives var också bra, mycket bättre live. Men det är väl alla band?
Tack vara snälla Per fick vi kanon platser och en god bar att hänga i under spelningen, inget att klaga på och de bästa platserna!!

Men nu måste jag skriva mer sen, min Erica kom !!! :)


KRAM K.
Det var en trevlig runda, den korta idag :) och en god frukost med Erica. Skönt att träffas igen!!


Så vart var jag då? Jo söndag...
Kom hem sent lördag kväll (04:00) och mitt tåg gick 07:07 från Kalmar mot Gbg, 2 timmars sömn sedan var det att åka tåg :) Kom till Gbg vid 12 och mötte upp Lowa med flera för en heldag på Liseberg! Det var mycket lyckat, länge sedan man var där. Mycket trevligt sällskap också :)
På kvällen blev det några öl på stan och sedan McD mat med oss hem :) Upp och tog taxi till stationen, helt sjukt vad jag inte hittar där! Hem för lite jobb...
såå nu är det dags för en lååång vecka med kvälls jobb, ses där :)

Metallica




Göteborg




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! det var länge sedan man såg dej;) Ja du hade fullt upp i helgen men skoj har du ju iaf haft:) Många Kramar till dej

2009-07-21 @ 19:28:32
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0