Guten Morgen...

Då var jag äntligen på plats här nere i Österrike.. Körde ner från Lund igår med Syrran och Henke, gick mycket bra. Jag är nästan kung på autobahn nu ;)

Nu blir det frukost och sedan blir det ut och se vad landet har att ge :) Uppdaterar lite senare, ha en bra dag. Det ska jag!

Kram K.

Vilken dag. Fint väder och en "kort" runda i bergen.. :) Blir en del bilder under resan eftersom alla har varsin kamera, men jag tar bilder så det räcker! Tur att man har ett bra minneskort!

Vi måste se riktigt kul ut när vi kommer vandrande, 11 personer på led med kameror i högsta hugg och stavar och annat bråte. Men än så länge går det bra, långa benet före så kommer man lätt upp på toppen. Får se om det håller imorgon då vi ska på en vandring på ca 4 timmar.. hoppas inte allt är uppför!?
Har avslutat dagen med den fösta Winerschnitzlen, och eine grosse bier! Mmm livet kan inte vara bättre! :)

Upp tidigt imorgon så nu blir det sängen.. (två sängar till lilla mig, med stora kuddar och duntäcken! Åh vad jag trivs! :) )

Kram (igen) K.



Frukost utanför rummet, lunch på toppen och en behövlig öl på vägen ner :)

Behöver jag säga mer? Alperna har något för alla!!

Vilken vandring det blev, och en del bilder! Kusin Matilda och jag taggar varandra ;)

Efter en god middag i Maria Alm, nu är det god natt...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ah. Ni ser ut att ha det toppen! Njut njut! Ska dock bli kul när du kommer hem igen!

2009-07-07 @ 10:01:09
Postat av: E

Vilken vecka!! Kanonkul:) Kram

2009-07-13 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0