Idag är jag tvättvakt...

Japp, min mamma håller på med sin favoritsyssla, Tvätta. Tycker att det är det enda hon gör, ibland får jag för mig att hon äve tvättar rena kläder. Helt omöjligt att det kan finnas så mycket tvätt!!
Så nu när hon är med mormor och plockar blåbär får jag vara hemma och vakta tvätten om det skulle börja regna :)

Jag har tagit en låååång sovmorgon idag, det tycker jag att jag var värd.. Iallfall efter en mycket hård dag på jobbet igår ;) haha. Blir jobb inatt igen, eller ett kortpass från 17-00 skönt att slippa den sista timmen för en gång skull.

Nu hoppas jag inte att det börjar regna på en timme eller så, jag ska ut och gå och lämnar då tvätten helt obemannad! Tänk om den måste tvättas om ;)

KRAM K.




Kommentarer
Postat av: M

Det var nästan du missade tvätten, men du var snabbt ute=), som belöning BLÅBÄRSPAJ mums. Hopppas du fick en bra dag på jobbet

2009-07-22 @ 17:02:45
Postat av: Anonym

2009-07-22 @ 19:44:14
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: E

HAHA, så knäpp tror jag faktiskt inte att hon är! Och mycket av tvätten är väl din:P? inte mycket man ses du! tur att vi har bloggen haha puss puss

2009-07-22 @ 19:45:56
Postat av: Anonym

här händer det inte mycket;)

2009-07-27 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0