Ny vecka och nya äventyr i fröken Perssons liv...

Jaha en vecka har gått sedan jag var tvättvakt :) taskig uppdatering men nu är man väl van vid det :P

Det har mest varit kvällsjobb för min del, inte så mycket att göra men jag ska inte klaga på det!
Har hhunnit med en riktig veva på stan med Erica och Cissi, blev ett par nya skor bland annat!!! Ojojoj de bästa på länge!!

Freddan fyllde år i veckan och bjöd in till ett underbart poolparty innan Strand i söndags.. Inget att klaga på måste jag säga!! Strand var fint som alltid men jag valde att åka hem tidigare från Strand efter en mycket lååååång dag med rosé ;) och de nya skorna var inte så stabila som jag trodde!

Under måndagen bjöds det på mycket trevligt sällskap från Linköping, trevligt på Byttan.. :) sedan åkte vi till Kollo och firade Kusin Martin och fyllde 30år, i år tog pappa hem pilturneringen. (var nog lika bra det! )

Nu är det jobb igen, men korta kvällspass så jag har dagarna fria! Gårdagen spenderade jag med Andrea. En snabb sväng i stan som resulterade i nya skor till Andrea och kaffe till mig, åke hem och bakade drömmar och kollade i en kartbok :)

Idag, är på väg mot Timmernabben med mamma och pappa med en kanna kaffe i bagaget och ska köpa lax och fika :) Trevligt trevligt!

KRAM K.



Årets poolparty hos Freddan :)

Kommentarer
Postat av: M

God fika i "Nabben" och trevligt sällskap=)

2009-07-30 @ 10:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0