Sol och bad och lata dagar i solen, och så lite jobb...


Ja mycket sol blir det här i värmen! Men jag ska inte klaga, jobbar oftast inte tidigare än klockan 19 så har heeela dagarna att spendera i stan eller på stranden! Nice =) Kanske inte blir så mycket pengar, men som sagt Pengar är bara papper, Papper är bara pengar!!!

Sen senast har det inte hänt så mycket tror jag. Hade en underbar dag med Andrea och delar av hennes familj på Haga Park. Och som alltid när man är på stranden med Andrea (Vi är lite rastlösa av oss) så har vi med oss tidning, korsord, kortlek, mat, uppblåsbara leksaker, strandtennis och andra bollar att leka med =) tar var det annars hade vi nog bara stannat en timme!
Avslutade den dagen med en promenad med Erica på stensö och jobb 21.30-01.15! Vilken tid =)

I tisdags hade Erica och jag planerat för en dag i solen, men vaknar att det är moln och disigt =( Bestämde då istället att ta oss till Ölands köpstad. Men oj vilken besvikelse!! Blev att ta bilen tillbaka till Kalmar och äta på Mamas&Papas och avsluta med islatte i hamnen, underbart!!!! Sedan skulle Erica jobba vid tre och jag åkte hem och somnade i trädgården.. Hittade lite kex i skåpet (ett plus att bo hemma!), Vaniljjätten, inte igår man åt det måste jag säga.. gott gott! Avslutade dagen med jobb, igen!

Idag tog Andrea cykelbussen över till Kalmar, hon är allt hurtig den där Andrea =) Möttes upp i stan för lunch med Robin. Trevligt trevligt, sedan blir bad i Kalmarsundsparken och en runda på Stensö. Sedan jobb i kväll igen =) Haha... vilka tider!

Har även hunnit med ett Strand till i söndags, första riktiga SöndagsStrand. Mycket lyckat, inte så mycket folk men jag hade kul! LIte sol och bad med Erica och Kusse på Långviken. Jag hoppas på en bra bränna i år =)

Imorgon blir det att packa till Österrike!! Fullt ös.

God natt,
Kram K.


Självklart hann familjen Persson med söndagsmiddag hos Mormor :)


Cissi hade finbesök som vi tog oss med in i dimman på Strand!


Sol och bad på Långviken med Erica och Kusse :)


Full stranddag med Andrea!!!


Kaffe i hamnen med underbara Erica ♥


De goda och nästan glömda kexen :)

Kommentarer
Postat av: M

härliga sommar bilder, med sol och bad, fika och naturligtvis Strand bilder!!! Packa på idag för jag har gjort mitt. Glöm inte vandraskorna och flippfloppen du kan ta mina=). Kram

2009-07-02 @ 07:46:55
Postat av: E

Hoppas kexen smakade:) Du verkar ha fullt upp, men är du ledig är det grill här hemma i kväll... tog upp kyckling till dej me!Puss puss

2009-07-02 @ 09:09:47
Postat av: E

Gör du pastasalladen=) HAHA

2009-07-03 @ 09:32:13
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0