Dags för uppdatering av helgen...

Midsommarhelgen är nu avklarad, och oj så bra den blev!! Inga förväntningar och så blev det så bra :)

Midsommarlunch hemma på Tegel med tjejerna. Alltid lika trevligt med besök. Sill, potatis, köttbullar, lax med mera dukades fram och vi avslutade med glass och jordgubbar! :) Gick vidare bort på en annan fest som blev mycket lyckat det med. Inget att klaga på.
Lördagen börjar med Brunch hemma hos Erica, jag tar med mig mat och hon står för trevligt sällskap! Hem och göra sig fina för Strand. Hämtar upp Cissi och så bär det av, och med Inge bakom ratten kan inget gå fel. Väl uppe i Borgholm skiner solen på mitt älskade Strand. Hittar bra platser i gräset och kan bara njuta! Förfest hos grabbarna och tillbaka till Strand för en underbar kväll! TACK!

Idag har det varit sol och bad hela dagen och första doppet är nu gjort, blev till och med två gånger.. Inte illa. Trevligt sällskap och lite glass så var det dags att åka hem. Nu väntar jobb ikväll, men inget kan få mig på dåligt humör idag :) Weee, nu är det jordgubbstime! <3

Kram K.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0