Romantisk middag för två med övernattning...

Det är inte varje dag som man får gå på middag för två, och det är inte heller så vanligt att man ska ha det bästa sällskapet man kan hitta!! Men igår hade jag tur och var på middag med Erica...

Vilken dag, jag var ledig och hade hela dagen på mig att styra och ställa. Efter ett par timmars väntar slutade Erica och jag fick komma hem till henne. Där tog vi en öl och väntade på att klockan skulle bli så pass mycket att det var dags att cykla in till stan.
Bordet var dukat på Helen & Jörgens där det blev en tvårätters, vi som gillar förrätter lite mer än efterrätter gjorde ett bra val med getost till mig och Erica, utan att veta om det, beställde sin egna specialare RÄKTORN! :)
Huvudrätt tog båda en Planka, och så lite rött till det!

Efter god middag mötte vi upp Tina med flera på Olearys för lite Musik Quiz, ingen vinnst tyvärr :(
När det stängde gick vi vidare till Mollys för att avsluta med burk-korv hemma hos Erica.
VILKEN UNDERBAR KVÄLL!! ♥

Idag ska jag jobba vid 19.00, gått en runda med mamma och syster. (Just nu sitter vi alla tre runt köksbordet med en dator! Kanske ska skriva till dom på msn ;) )

Att det är sommar kanske inte känns på värmen, men ohh vad jag känner det i kroppen!! Weehee! :) Snart Midsommar!!

Kram K.





tack vännen för en toppen kväll, får vi göra om snart ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej♥ Ni ser ut att ha haft det kanon! Fina bilder:) Jobba lugnt i kväll och smyg in så du inte väcker oss i huset;) Kram

2009-06-12 @ 17:36:29
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: M

Ni ser ut att haft en härlig kväll tillsammans. Ja, en promenad i det svala sommar vädret är inte så dumt. Hoppas kvällen på jobbet var bra. Kram

2009-06-12 @ 21:02:00
Postat av: H - Skåne

Hade ni beställt in det gigantiska äpplet också? :P

Kram

2009-06-13 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0