Sommar, sommar och sol...

Känner inte så långt bort längre... Sista tentan om mindre än 24 timmar! Sedan är det mitt första sommarlov på länge. men börjar jobba redan på söndagen, då det är Val :) Och McD blir det på måndag, jobbar där en vecka men har ledig hela midsommar-veckan! Man ska väl inte klaga! :)

Känns som om jag bara läser och läser samma sak hela tiden, men går ganska bra. Men som vanligt när jag sitter där på tentan får jag panik... Hoppas det går bättre imorgon :)

Efter det blir det tenta öl på Viggos med goda hamburgare, mums! På kvällen utgång, sista i Lund för denna termin. Lördag kommer pappa och hämtar mig, ska bara få in lite packning också :)

Kram K.


Lite uppdatering med bilder...



Middag på Göteborgs, Monas underbart goda mat!! :)

Kommentarer
Postat av: M

Lycka till idag! Och ha en trevlig avslutning på kursen så ses vi i morron=). Kram kram

2009-06-05 @ 07:25:08
Postat av: Lina

Vad händer med bloggen? Ingen uppdatering på flera dagar!

2009-06-09 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0