Sommarlov och äntligen tillbaka i Kalmar...

Ja det har varit dålig uppdatering måste jag håller med om :)

Men efter en underbar dag med tenta och heldags party, tackade jag Lund för denna gång och åkte hem till Kalmar.
Snälla Pappa kom och hämtade mig och vi stannade och åt på en golfbana, vart annars med honom :)? Gott var det iallfall.

Men så mycket av mitt lov har jag inte sett än. Söndagen bjöd på jobb i en vallokal, hoppas att ni har varit och röstat :) Blev en långdag och jag var helt slut, men hann träffa Erica en sväng.

Måndag, första dagen på McD!! Nu känner jag att det är sommar igen :D Började med ett kort pass på 4 timmar, jag ska snart tillbaka och jobbar nästan hela veckan.. Men nästa vecka, Midsommarveckan, är jag heeeelt ledig! :) Underbart!

Var ute och gick med Erica en sväng igår med på Stensö. Funderar på vad som händer Midsommar, men det löser sig nog. Midsommardagen är iallfall spikad, STRAND!

Håller även på att slänga lite kläder som jag hittar här hemma, måste ge syrran och Henke lite plats i sommar..

Ha det så bra och Glad sommar :)

Kram K.



Jag längar tills jag får inviga uteplatsen... Någon av mina vänner som vill komma hit och grilla och dricka vin?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Syrran! Jag kan tänka mig ett glas vin på uteplatsen om du vill;) Tack för att du gör lite plats till oss, men finns det hjärte rum...

Ha det så bra så hörs vi MÅNGA kramar

2009-06-09 @ 16:58:35
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0