Trädgården är nu sommarfin...

Puh, nu är man igång att göra det sommarfint i trädgården. Jag håller på att städa stengången, att den var så lång trodde jag inte! Har hållt på i två dagar! Men nu börjar man iallfall att se att det finns ett mönster bland stenarna, det kunde man inte ana :)
Högtrycken gick på högvarv så att hela jag blev prickig, efter det behvödes kaffe och lite radio :) Förhoppningsvis blev det lite påbättring av sommarbrännan också!

Nu laddar vi för midsommar. Blir lunch hemma på Tegel, med sill och allt som hör till det. Mums! Sedan ska vi gå vidare till en lite större fest och där blir det party hela natten lång :)
Men det är nog Midsommardagen som jag ser fram emot! Första Strand för året, åhh så underbart!! Undrar vad jag ska ha på mig, ska nog in till stan en sväng! :) Något kul kanske MÅSTE inhandlas ;)

Kram K.




Kommentarer
Postat av: A&S

heej :D

Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;)

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw.. :)

2009-06-17 @ 15:52:56
URL: http://mouthwatering.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej Syrran! Va fint du gjort det i trädgården:) Fina bilder! Är det på tegel kl. 12?

Många Kramar

2009-06-17 @ 16:42:39
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej, jag kommer hem helgen 11:e, 12:e juli, boka in strand då:D puss

2009-06-17 @ 23:45:22
Postat av: M

Tack Klara för du gjort gångarna så fina, även att dina ben blev prickiga! Kram

2009-06-18 @ 07:11:08
Postat av: Anonym

Uppdatera:P

2009-06-21 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0