Helgen i Kalmar...

Så var det söndag igen... Kalmar bjuder som vanligt på mycket kul, är alltid lika skoj att komma hit!
Började som sagt helgen med mat på Studentpuben i fredags. Lördagen, oh vilken toppen dag! :)

Åkte till McD och fick lite kläder till sommaren, nu är man tillbaka igen. Haha! Det trodde jag aldrig!!! Sedan blev det god frukost med Ellen och Henke med frallor från Coop. Tog hojjen bort till Erica där det bjöds på kaffe och rulltårta, hemmabakad ;) Karin och Cissi kom förbi och man blev genast laddad för kvällen! :) Tog iallfall in till stan där vi blev ett stort gäng som lunchade. Hann även med en snabb fika med Charlotta, kkul att ses igen. Blir ju inte varje dag :)
Tog med mig Andrea hem och gjorde oss klara för kalas. Kvällen började med middag hos Cissi och avslutades på Byttan! :)

Idag, söndag, har jag varit hemma hela dagen! Grillat och sagt Hejdå till Syster och Henke. Ses snart, jag räknar ner! :)
Pappa och jag har även börjat med att mura vår mur. Kommer bli helt underbart snyggt när vi är klara!!!
Nu blir det kvällsmat med mamma och pappa, varmamackor. Mums!

Tack för en fin helg,
Kram K.


Grillmästare Persson.

Årets första jordgubbar med glass :)

Murbygge :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack för en kul helg=) Pappa måste jag säga klär i kockmössa:) haha... Ja vi ses snart i Lund! Många Kramar Ellen o Henke

2009-05-11 @ 09:32:46
Postat av: Mamma

Kul att ha dej hemma i helgen, bra hjälp till pappa så vi kom igång med muren. Kram

2009-05-11 @ 16:29:49
Postat av: Henke

Hej Klara! det är en mkt effektiv träningteknik! funkar kanon och är kul!! bara att testa!! =)

2009-05-11 @ 21:09:30
Postat av: frida

kul med håkan i kockmössan:) vad ska ni ha muren till?:)

2009-06-02 @ 18:58:28
URL: http://madollan.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0