Jag kanske är rik...

Oj, tänk om det är så! :) Gustaf och jag lyckades komma in på hans bank i Norge, och där hade han fått in pengar!! :) För en fattig student är det ju toppen! TYVÄRR så kom jag inte in på min sida, jag hade visst slagit in min kod fel för många gånger :( Så nu när jag kanske har pengar, har hittat dosan och koden kommer jag inte in där iallfall! Varför ska det bråka med mig!! Har skickat ett mail men annars får jag väl ringa, usch. Jag kommer inte fatta vad dom säger :P

Jaha, nu är det en ny dag.. Kul att Sverige gick vidare igår i Eurovisionsfestivalen. Men det hade ju varit konstigt om vi inte hade gjort det..

Snart ska jag äta lite frukost och sedan ta mig till skolan, lång dag idag :) Träffas med gruppövnings-gruppen (gillar inte det nya påhittet att träffas innan!) och efter det är det mentorsmöte vid 13. 14, föreläsning.. Undra om han tar upp något vettigt idag, skulle behöva en kanna kaffe för att hålla mig vaken!!
Sedan blir det fullt ös till brännbollen! Idag gäller det!! Kan vara så att vi ligger sist i vår grupp, men om vi vinner denna så kanske det kan gå :) Håll tummarna!!

Kram K.


Yes!!!!
Fasen vad gutt att vi vann denna mycket viktiga match idag :)
Nu gäller det bara att det andra laget inte vinner sin match imorgon.. nervöst!

Har även ringt till Norge, dom ska skicka en ny kod.
Hurra vad allt går bra!! :)


Kommentarer
Postat av: M

Det är bara att hålla tummarna att du också har fått lite pengar. Det är ju aldrig fel. jag håller tummarna för er i brännbollen också, kan nog behövas=). Kram

2009-05-13 @ 09:39:00
Postat av: Anonym

Hej hej! Haha så du kanske är rik, passar bra att vi kommer ner nästa helg, nä pengarna tryter, så kan du bjuda oss HAHA:)Sköt om dej Många Kramar

2009-05-13 @ 20:42:44
Postat av: M

Vilken tur att jag höll tummarna så ni vann=)Tusen kramar

2009-05-13 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0