Jag tror mitt träd är dött...

Jag kommer ihåg när jag flyttade in här, tror det var pappa som sa att "Oh så vackert det kommer bli när trädet utanför ditt fönster slår ut!!". Men jag har väntat och väntat, alla andra träd är ju så gröna och fina, det måste vara något fel på mitt träd :(
Men nu efter 2 dagars regnande kanske det vänder, jag hoppas!!!


Var som sagt en annan brännbollsmatch igår, MYCKET bättre denna gång :) Inte på topp än men det kommer...

Ska snart till skolan, eller iallfall träffa Anna och Henrietta (hon skulle ha med sig lite godsaker till mej och Anna idag som påster på såren för tentan! Det gillar vi! ). Annars är det ny föreläsning vid 14, hoppas den är lite mer givande än den förra vi hade, som inte gav mig något. Onödig tid!

Ha bokat biljetter till Kalmar på fredag så då bär det hemåt en sista gång innan sommaren, ska bli trevligt att ladda om lite inför det sista rycket.

Ha en underbar dag, jag väntar på solen och gröna blad...

Kram K.

Hade ny match med brännbollen idag, en ny förlust men en klar förbättring :)
NU ÄR VI PÅ G!




Kommentarer
Postat av: M

Jag kan tänka mej att trädet utanför ditt fönster är fint nu. Det ska bli kul att du kommer till Kalmar i helgen. Kram

2009-05-07 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0