Kanske är jag en ny morgonmänniska...

Kan kanske vara svårt att tro, men den senaste månaden vaknar jag utan klocka vid 08.00 :) Oj vad dagen blir lång då.. Klockan är inte ens tio och jag har redan tvättat 3 maskiner tvätt och gått en lång runda på 1 timme! Nu väntar lite frukost och sedan ska tvätten upp också :)
Vid halv ett blir det kaffe med Anna och Henrietta, efter det börjar den sista delkursen! En månad kvar tills man är tillbaka i Kalmar igen! :)

Då kanske det är dags för ett nytt kroppkaksförsök?? :)

Kram K.

Ska idag ställa upp på brännboll, är turnering vid Parentesen! Sjukt nervös! :)
Brännbollen är nu över, men tyvärr ingen vinst! Helt otroligt att man en gång i tiden var helt okej på detta :) Var inte bara jag som hade glömt hur man slår, väntade inte ens på poängen! haha, kanske ny match imorgon. Bättre lycka!




Fullt ös i köket på Tegel.

Mot fika och skola.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk vad mycket du hinner när du är vaken vid 8.00. En skön promenad är inte illa på morronen. Visst kan vi hinna med lite kroppkakekok när du kommer hem. kram

2009-05-04 @ 16:19:12
Postat av: Ändy

Vilka trevliga bilder. Anar jag stulna skor också? :)

2009-05-04 @ 17:49:25
Postat av: E

Hej hej på dej=) Ska du till Kalmar i helgen? Hur står det till i dag? Kram kram

2009-05-05 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0