Man kan undra vad denna gruppövning går ut på...

Jag tror inte han själv vet det, vår kära lärare. Gruppen har träffats idag och försökt att få ihop något. Inte så lätt när bara jag har boken, men efter lite kopiering och sådant var vi igång. Tog typ hela dagen, vi som hade hoppats på en timme eller så :)

För att få tankar på annat håll gick jag ner till stan. Blev en tröja idag och en hudlotion. Imorgon blir det nog mer, något nytt till på torsdag kanske :)

Ska ut och gå med Lina nu, måste ladda inför sommaren... testade bikini idag också. ojojoj tur sommaren dröjer lite :P

Kram K.





Kommentarer
Postat av: E

Hej hej! Ni löser säkert uppgiften till slut, men allt tar längre tid än man tror:) Jag trotsade vädret och gick en (liten) sväng i mitt regnställ:) Vi hörs Många Kramar

2009-05-26 @ 19:11:44
Postat av: M

Kämpa på med uppgifterna! Skönt med promenader och lite nytt är väl inte så dumt det heller=)Tusen kramar till dej

2009-05-26 @ 21:37:34
Postat av: E

Hoppas dina nya produkter hjälpte HAHA, sov gott syrran

2009-05-26 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0