Nu bär det av mot Kalmar...

Åker till Kalmar idag efter skolan, ska bli så kul att komma hem en sväng innan sommaren! Och så fyller Cissi år så det ska även bli kalas :)

Ojoj, hann inte packa igår så det måste jag göra nu, och läsa lite till gruppövningen vid 10.. Ses snart Kalmar!! :)

Kram K.



Är nu framme i Kalmar och sitter och väntar på att syrran och Henke ska komma hem och hämta mig.. Ska till Studentpuben, tror jag, och äta med deras kursare. Blir kul, och så börjar det kurra lite i magen :)

Skönt att vara hemma iallafall.. Imorgon blir det en vända på stan tror jag, ska möta upp Erica, Andrea och Josse. Om vi får någon tid som passar :) Sedan blir det ju fest, wee!!

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas du hann packa, gå i skolan och komma på tåget=) Vi ses senare i dag Många Kramar

2009-05-08 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0