Pyjamasparty, i kjol...

Igår hade jag vi den otroliga gruppövningen! :D Som vi trodde var vi minst föreberedda, men klarade oss ganska bra iallfall. Tog bara lite fler på årtal och när källmaterialet var skrivet, en miss på 40 år och författaren hade dött. Vi fick skratta lite, och Lars fick gå igenom hur viktigt det är med att kolla upp källor :)

Sedan blev det lite plugg, men tog snart bussen ut till Nova för att shoppa med Mona. Hittade dock inte så mycket..:( Blev två par skor :) Tyvärr inte något av det vi sökte, så nu undrar jag vad jag ska ha på mig ikväll?! Lina med flera ska på en sittning, och jag ska med Mona till lite andra vänner och blanda drinkar. Möter sedan upp de andra, kommer bli en toppen kväll känner jag på mig!

Igår, efter shoppingen (vad jag hinner med!) åkte vi ut till Emelie utanför Lund för Pyjamasparty, tyvärr kom Mona och jag direkt från Nova så jag hade mys i min kjol :) Så kan det gå. Mycket trevligt, getost till förrätt, grill och sedan glass! MUMS!

Idag, kommit hem från en power walk med Lina och Cilla. Uppe med tuppen. 8:15 bar det av och nu blir det dusch och frulle.. Vad jag nu har hemma :) Sedan iväg och skriva klart min recesion! Dags för det nu!

Hörs,
Kram K.

tyvärr har min kamera gått sönder... men Maria tog lite bilder.





Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej, du var uppe tidigt, seriöst med morgonpromenad! Jättefin tröja från Gina, passade perfekt på dej! Vi hörs Många Kramar Ellen

2009-05-28 @ 12:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0