Sol och storstädning i Lund...

Då man man tillbaka igen.. och allt är som vanligt. Förlust i brännbollen, igen!!! Det känns som om att det verkligen kommer att bli en Jumbo-final för mig på lördag, hjälp!

Har faktist läst en del idag, håller på med att läsa ut boken jag ska skriva en recension på. Seg måste jag säga när jag inte förstår hälften, men det är ju alltid en början att ha läst boken :)
Men mitt i allt detta fick jag för mig att städa mitt rum, då jag hittade en STOR spindel bakom dörren (ett tecken på att det är dags att städa?! ) Flyttade även om lite möbler så jag får se om jag trivs som det är, släpat runt den otympliga soffan och lyckats med att ta sönder skrivbordet (som jag har lagat!) men nu är det nog klart. Tvättar också, så snäll att jag slängde ner handdukarna i köket också.. tror ingen har gjort det sedan jag flyttade hit :)

Solen är framme igen, blir kanske en kaffe på balkongen och läsa lite till i roliga boken. :)
Hej då länge,
Kram K.




Vad ni har ögonen med er! :) Ja det är lite fusk-städning, men jag är inte klar än!
Men TV-bordet är på hjul, mycket smidigt så att jag kan rulla runt det i mitt stora rum.. jag menar man vet ju aldrig vart man vill ha sin TV? :)

Kommentarer
Postat av: M

Förstår att du har fullt upp idag. Modigt av dej få bort spindlen, du tog väl dammsugaren? Ni få rycka upp er på brännbollen så det inte blir en jumboplats. Kram

2009-05-12 @ 15:28:06
Postat av: Ellen

Hej Syster yster!

Va fint du gjort i ditt rum;) Inte illa det inte när det är så fint väder:) Jo uppsatsen rullar på men inte så kul att sitta inne när det är så fint väder=( Vi höres kram kram

2009-05-12 @ 17:03:33
Postat av: E

Ps vad ligger i soffan? Är det fuskstädning? hehe

2009-05-12 @ 17:04:34
Postat av: Henke

Världens största TV-bänk? =) ses nästa vecka! kram

2009-05-12 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0