Underbar dag i solen...

Vaknade upp och kände att det skulle bli en fin dag :) Lowa och jag käkade frulle på Mondo och höll på att missa tåget, att dom inte ropar ut spårändringar lite högre!!

Kom hem och fick dra av mig mina vinterkläder som jag trodde var nödvändiga när jag lämnade huset. Bytte snabbt om till shorts och sedan ut i solen på balkongen.. pluggade lite i solen! Åhh SOMMAR!!

Varit ute och gått en runda idag också, fint väder ju!

Ikväll har det varit en massa folk ute i köket, kanske inte så konstigt när det visas bra film :) Jag som skulle lagt mig tidigt, men kunde inte slita mig när Pretty Woman började 21!! :) Så länge sedan jag såg den... Underbar!

Men nu är det kväller, god natt.

Kram K.



Kommentarer
Postat av: M

Härligt med en bra film, här blev det fotboll AIK-Djurgården 1-0. Solen höll sej gömd idag, hoppas att den tittar fram idag. Kram

2009-05-19 @ 07:00:01
Postat av: E

Hej hej! Hoppas du har det bra, vad blev det i kväll? Partaj? Vi hörs imon kram kram

2009-05-20 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0