Uppladdning för lördagens aktiviteter...

Fredag, har bara varit hemma idag. Så skönt, läst och kollat på tv och ätit knäckebröd i soffan (tur att jag inte satt och smulade i min soffa utan i den gemensamma i köket :) ).
Känns som om detta är Lugnet innan stormen. För imorgon kommer det vara en lååååång dag!!
Tenta 08:00, får sitta där till 13 men tror inte att det kommer att behövas, men tiden finns. Efter det blir det att ta sig bort till Parantesen, byta om till lite "snygga" kläder. Laget heter Ett Rymdföretag (?) tror jag så vi ska väl klä oss efter det.. :)

Kommer bli en toppen dag, hoppas jag!

Igår hade vi en bra dag här i korridoren med lite fest och middag. Riktigt god mat lyckades vi att få ihop och vi försökte oss på en liten utgång, men var lite sent ute så det var fullt :( Men vi deppade inte så mycket för det utan fortsatte hemma.

Liter bilder från gårdagen:


Jag bjöd på giftiga drinkar :)

     




Kommentarer
Postat av: M

Ny klänning???? Hoppas att allt går bra i morron,tentan och sen brännbollen. Skönt med en slappa dag ibland. Kram

2009-05-15 @ 19:09:49
Postat av: Anna

Vi ska klara tentan! Så är det bara!

2009-05-15 @ 22:44:31
Postat av: Anonym

Läskiga drinkar Klara, kanske de kan vara en av anledningarna till ett par suddiga kvällar? :) Kram!

2009-05-18 @ 16:35:46
Postat av: Ellen

Monsterläsk:)?

2009-05-20 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0