Äntligen fredag...

Eller ja, jag vet inte om jag har gjort så mycket vettigt i veckan så att jag kan känna skillnad på vardag och helg... Bra liv? :) Men skönt känns det iallfall...
I veckan har jag kommit igång med uppsatsen. Öppnat ett dokument på datorn och börjat att skriva lite, får se hur bra det är när jag läser igenom det nästa gång :) Annars så tog Emelie och jag pluggfri onsdag och spenderade dagen i Malmö med hennes vän Jennie. Lite nya tröjor och så, kan alltid behövas...fick ju csn ;) Sedan kom Anna och vi gick hem till Emelie och åt ost, kex, oliver, vitlök och en jäkla massa nötter! Och så klart vin till det :) Avslutade kvällen med en oförglömlig bowlingserie!
Torsdag innebar Thanksgiving med korridoren. Will kommer från USA och höll koll på oss förvirrade svenskar som försökte oss på att laga den perfekta maten (jag bakade Cornbread). 15 personer i köket och otroligt god mat och vin. Avslutade med att spela spel.. tack för mysig kväll med mina grannar!

Som sagt är det fredag nu, mamma och pappa har varit hos mig och satt upp hylla och lampa! (nu är allt på plats som inte passade innan, tur att man får lite hjälp ibland!) Lagar, eller kollar på när maten lagas, och väntar på Emelie för en myskväll här i Lund. Regnet slår mot rutan och ljusen lyser välkomnande här inne...
KRAM K.

Bilder från Husfesten i lördags... har ingen sladd till min kamera för att få in bilder från middagen. Det kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0