En söndag med Melissa Horn...





Erica har fått mig att börja lyssna på Melissa Horn... tack. <3

Efter en slapp och lugn vecka kändes helgen inte så olik de andra dagarna. Men har hunnit med ett besök på IKEA, som tyvärr inte var så bra. Köpte en hylla till badrummet och en lampa till taket, inget passar...bra av mig! Men förhoppningsvis går det att lösa, ska såga lite i hyllan så kanske den kommer på plats :) Pappa, vill du ta med en slagborr?? :)

I lördags var jag och tränade boxning eller vad jag ska kalla det :) Kickboxning?! Sjukt jobbigt iallafall.. Avslutade lördagen med husfest här hemma. Mycket bra fest :) Kul att så många var med ändå, bara bortfall från våning 4. Tråkiga ;)

Idag känner jag min kropp!! Träningen tog om jag säger så... :)

Hoppas det blir en bra kväll, borde gå och handla men mörkret ute lockar inte det minsta!! Burr...nu är det höst.

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Hejsan! Vi ta med slagborren i helgen=)

2009-11-22 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0