GA-veckan...

Nu har det äntligen blivit dags för GA-veckan. Den började igår med GA-Sittning i Kårhuset. Mycket bra kväll, grekiskt tema och Lina och jag var den grekiska gudinnan Pallas Athena. Historiker som jag är vet ju allt om denna gudinna, Athens skyddshelgon :)

Snygga gudinnor :)
lägger upp fler bilder på facebook

Idag har det varit en seg dag... Länge sedan sist, tack och lov! Men Emelie kom hit vid 11:30 tiden och vi skulle plugga. Som sagt skulle... Anna kom förbi efter handskriftsläsningen (jag gick på den sena vid 14:15) Men blev mest kaffe och en massa prat :)

Imorgon är det bal! Ska lägga mig tidigt idag så att jag är utvilad tills imorgon och kan ha en heldag med att fixa sig. Har bokat en tid hos frissan vid 13:00 för att göra en snygg frisyr, tyckte att jag kunde unna mig det när jag har en så pass enkel klänning. (Blir den lila kjolen och ett svart linne)
Ska ta bilder under dagen imorgon och uppdatera lite mera, om jag hinner. Ska på för-fördrink hos Maria vid 19:00 och vidare till Björn på middag vid 20:00.
Kvällens meny:
Förrätt:
Broccolisoppa med nybakat olivbröd.

Huvudrätt:
Honugnsmarinerad fläskfilé och örtmarinerad kycklingfilé tillsammans med potatisgratäng, exotiska frukter, fetaost och lime-yoghurtsås.

Efterrätt:
Frukttårta och Irish coffee.

Kan det bli annat än bra?! :)

Nu blir det sängen, god natt.

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas att balen blir lika fantastisk som när Askungen gick på bal, kanske prinsen fins där och hitta din glas sko=)

2009-11-06 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0