Har lite smått panik...

Skriver hemtenta hela veckan, men ska vara klar tills imorgon15:00.
Läraren ändrade igår antalet sidor, något jag inte alls uppskattade! Hade svårt att få ihop till det första antalet... :( Men men, finns inte så mycket att göra än att bara skriva och skriva.. några timmar till på mig!

Igår drack vi glögg och provade den nya smaken :) Mycket god måste jag säga, något jag kan rekomendera. Mycket bättre än BLOSSAs.

Helgen var fantastisk med både bal och lunch, tack tack alla!


Lina och jag inne på AF-borgen

KRAM K.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej=) Hoppas du får ihop de sidor som det ska vara=) Jättefin bild! Vilken är "nya" smaken på glöggen?? Jag har inte druckit glögg än, men det kommer! MAssa Kramar

2009-11-11 @ 20:44:50
Postat av: M

Ni är så fina på bilden. Hoppas nu du få ihop dina sidor till tentan=)ja visst blir man sugen på glögg när det är mörkt och ruggigt.

2009-11-12 @ 07:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0