Kalmar besök i helgen...

Har haft Kalmarbesök i helgen, underbara Erica har spenderat helgen med mig :) Alltid lika kul ihop!! Skratt, mat och så lite vin är något man kan räkna med!

Men nu är det dags att ta tag i min uppsats och träningen, tur att det inte är så mycket planerat nu i två veckor! Känner att jag måste komma igång...

Hösten har verkligen kommit och det blir mörkt så fort. Men Lina och jag gick en runda ut på landet, mycket mysigt :)
Pratade om vad vi skulle kunna laga för lunch på fredag då det är vår tur igen att bjuda på mat. Någon fisk var det tal om, så det blir nog gott.

Någon som vet en god efterrätt? :)

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Låter som ni haft det bra i helgen. Lunchen på frdag med fisk, vad sägs om fisksoppan med saffran??

2009-11-16 @ 06:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0