Mycket bra helg, mycket i skolan...

Sensation var helt fantastiskt!
Alla vitklädda och sjukt mycket folk! Började dagen med brunch på Göteboergs Nation och efter det var det bara hem och ladda om. Förfest hos Gustaf vid 15:00 som var kanon som vanligt. Fullt ös och sedan bussen till Köpenhamn. Vi höll igång där bak som hade full fest :)
Väl inne på Parken finns det inga ord som kan beskriva hur det var... UNDERBART!



Sedan kom måndagen... Mycket i skolan nu, träffas vid 9:00 tiden och försöker att läsa dagböcker. Inte det roligaste jag vet men känner att jag kommer framåt. Har en uppgift som ska in imorgon så borde inte sitta här...

Men ibland finns det andra saker man måste göra. Som att storstäda korridoren, vilket vi har gjort ikväll. Blev mycket bra och nästan alla var med. Känns skönt att det är jag som har köksvakt i veckan för alla kommer nog att vilja hålla det fint :)

I veckan kommer det vara mycket bal, börjar på torsdag med Inför-sittning. Ska bli kul, Lina har bjudit med mig. Så ska se vilken klänning jag ska ha bara.

Nu ska jag plugga...
Jo, Emelie och jag har bokat en resa till Prag :) Wee Wee ska bli så himla kul! Åker den 2 dec kommer tillbaka till Lund den 6e. Längtar...

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej hej=) Låter som du har det bra, fullt upp hela tiden;) Hinner du med skolan=)? Va kul att åka till Prag, jag har aldrig varit där men det ska vara fint! Du får spara en liten slant av dina pengar till min julklapp hehe! Massa Kramar till dej

2009-11-03 @ 21:45:35
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: M

Det var väl inte så dumt att städa tillsammans då blir det roligare. Kul att ha en resa framför sej och Prag ska vara fint.

2009-11-03 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0