Mysig lördag i Köpenhamn...

Att jag sitter hemma en lördag, själv. När hände det senast!? Kommer inte ihåg, men undrar nu varför jag inte gör det oftare? Hm, jo... för att jag vill umgås med mina kära vänner!

Men nu är mamma och pappa i Malmö som sagt så idag åkte jag till deras Hotell och åt frukost där.. Trodde att jag kom med ett snabbtåg, men det var försenat och hamnade bakom det långsamma så det tog en jäkla tid!

Men frukosten var riktigt god, att man inte går och äter sådant oftare :) Eller bara bo på hotell, det gillar jag! Får hålla mig några dagar, för då åker Emelie och jag till PRAG! Hostel, men det duger :)
Sedan tog vi ett tåg, även det försenat!, till Köpenhamn där vi gick och strosade bland alla butiker med mera. God mat på en Italiens restaurang, men en rödpölse hann vi självklart med! :) En sväng inne på julmarknaden Tivoli. Så fint det var där, stötte på Lina bland alla tomtar som också hade besök av sin familj! Familjehelg?! :)

Lovade ju att lägga upp lite bilder från Thanksgiving, så....

Tjejerna i köket, och Carl med potatispressen i högsta hugg!

Will med kalkon, jag och Peter & matkön :)

Men har ju också varit i Köpenhamn, så..... :)

Pappa ♥


Jag och mamma på Tivoli ♥

KRAM K.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Syster=) Låter som helgen varit kanon:)Fina bilder på er, gillar den svartvita på pappa. (Man ser ju ett tecken på att det "är ett fint tillfälle" haha) Ha en mysig första advent Massa Kramar

2009-11-29 @ 09:38:36
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0