Bara ge mig mina pengar, tack...

Hur svårt ska det vara att bara ge mig mina pengar!?
Men ska inte klaga om mina Norgepengar väl kommer till mig :)

Har varit hos handledaren idag, så inget mer Kronan! haha, så det kan gå två dagar innan mitt PM ska vara inne. Men men, jag är på g nu. Fråga mig inte vad jag ska skriva om istället för det vet jag inte riktigt än :) Men min huvudkälla är 12 dagböcker från soldater på 1700talet. Låter inte så dumt va? ;)


Men nu har jag varit ute och gått en runda i en trevlig skog, mitt minne kommer inte ihåg vad den heter :) och sedan bakat en god kaka. Är dock så mätt så jag vet inte hur vi ska lyckas att äta på den ikväll?! :D

Ska ta en dusch och sedan ge mig iväg, imorgon ska mitt PM vara klart.. och Lina fyller år :)

KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0