Bio i Malmö...

Har gjort ett halvhjärtat försök med att skriva mitt PM idag, är inte så nöjd med min insats :) Men har beställt lite böcker så hoppas att de kommer imorgon. Ska och möta min handledare vid 10:00 och sedan sätta mig på UB för att läsa och skriva PM. Ska inte gå därifrån om det inte blir klart!!! Ska in på fredag så har ju någon dag på mig men ändå.

Lina
fyller år på torsdag så ska dit vid 15:00 tiden på fika, mysmys :)

Väntar även på mina Oslo pengar, kommer snart hoppas jag!!
Mamma & Pappa kan vara lugna, det är inte tomt på kontot! ;)

Ikväll har jag varit på Bio i Malmö - UPP. Vilken mysig film, 3D. Länge sedan jag var på en tecknad barnfilm. Men kul var det, var på en pub och kastade lite pil innan. Så roligt! :) Speciellt när man vinner! :)



Men nu ska jag sova, läsa lite först och förbereda mig för mötet med handledare..lite nervös :)

KRAM K.




En bild på helgens vinnande BeerPong-lag :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Syrran! Det kommer gå jättebra imon på mötet och lycka till med ditt PM! Ska också till skolan imon och hoppas kunna författa ett par sidor=) Hoppas du sover gott MAssa Kramar

2009-10-20 @ 22:08:56
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0