Club Belladonna...

En liten dröm bara, hade varit den bästa klubben genom alla tider...

Men men jag kan inte drömma mig bort i mina böcker längre utan det är dags att göra sig klar för kvällens födelsedagskalas/korridorsfest för Peter & Cilla. Problem med kläder igen men får väl se vad som gömmer sig där inne i de mörka hörnen...

På tal om klädproblem så är den kommande balen ute på mycket svag is. Håller med Anna, inte kul när det inte passar!! Men har lånat hem min systers kjol så kanske jag bara ska hitta en passande topp. Eller om jag kan ha Sannas, eller om min klänning helt plötsligt sys om ;) Får väl gå en runda på stan och kolla om det.

Ha en bra kväll, det ska jag :)

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fy vad jag hatar min balklänning.. fast egentligen älskar jag den, men för tillfället är den hemsk, iallafall om jag tar på mig den! fick ett djävulskt besked idag, men berättar mer imorgon..

2009-10-18 @ 12:40:14
URL: http://annakristinasvensson.blogg.se/
Postat av: M

hejsan! Jag tycker att du ska leta upp en sömerska som syr om/in toppen. Det kan inte vara så dyrt.

2009-10-18 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0