Dags att ta på sin bikini igen...

Japp imorgon ska den på igen! Emelie och jag ska till badhuset :) ja och hennes vän också, glömt hennes namn :S Blir väl att simma och träna lite, eller inte! Hopp och lek känner jag för! Sedan basta och en ansiktsmask så vi blir fina, kommer bli riktigt kul tycker jag!

Idag har vi haft PMredovisning, alla i klassen skulle gå igenom sina uppsatsämnen. Jag var som vanligt nervös eftersom jag inte gillar att prata inför grupp så där. Men gick faktist över förväntan och fick bra kritik på det jag hade att säga. Så imorgon, Uppsats hela dagen! Eller ja, först Biblioteksinformation :) Lära oss söka i bibliotek, känns så där nödvändigt men aja, måste man gå så måste man!

Har ikväll gjort varmamackor, mums. Var länge sedan och måste också säga att det var första gången jag använde min ugn tror jag :) Bra där!

Nu ska jag dyka ner i min engelska bok om Förintelsen. Måste dock erkänna att den är helt ok... Vet inte riktigt vad det är jag ska läsa i den så jag läser på, kan ju inte vara fel..eller?

God kväll!
KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jättefin bild!=) Så söt

2009-10-28 @ 20:55:42
Postat av: M

Simma lungt i simhallen=)

2009-10-29 @ 07:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0