Död, självmord, dueller och Gud...

Låter väl mycket upplyftande?
Det är iallfall det jag håller på med dag ut och dag in, eller ja. Sedan igår :)
Tycker inte jag kommer någon stans och texten blir inte bra. Kanske kommer paniken imorgon? Jag bara väntar...

Har nu något att se fram emot varje måndag :)
Ny omgång av Dexter kommer ut så nu myser jag och kollar på min älskade seriemördare!!!
Är det fel?! :) Död? hm mycket död nu. haha

Nä nu ska jag ta tag och läsa om dueller, hoppas ni har en bra kväll!

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

det blir snart en ljusning i dina död och självmord och dueller!!!! Ska nu ut och gå i det fina vädret. Kram

2009-10-07 @ 17:27:02
Postat av: Ellen

Jag håller alla mina tummar och önskar dej lycka till de sista timmarna med din hemtenta!! Hoppas hjälpen var till nån nytta=) Vi hörs, jag slutar kl 13 imon! Då är min praktik slut=) Då börjar jag med min hemtenta=( Massa Kramar

2009-10-08 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0