En tur till Kalmar läns museum, själv...

God morgon,
ja det är min plan för dagen att gå på Kronanutställningen idag. Är nog lika bra att jag går själv så att jag inte bara springer runt :) det kanske inte ger något alls, men men får se det en chans.


Men nu är jag inte så sugen på att lämna sängen ens, vinden viner och det ser riktigt kallt ut! Burr!!!Men lite kaffe på det här så ska det nog bli fart på mig.

Igår var jag på stan en sväng, lunch med Erica och Patrik. Hann med en liten runda på stan också, lite trevliga inköp :) bakade en kaka i panik (hade glömt att jag lovat att ta med en!) och åkte till Erica på kvällen för lite kaka, vin och kaffe. Du är den bästa mitt hjärta!

Nu blir det kaffe... myyys. Kanske ser en go gammal film också... underbart att vara hemma! ♥

KRAM K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0