Kalmar...

Hejsan,
är nu hemma hos mamma och pappa i Kalmar. Alltid lika trevligt att komma hem en sväng och hälsa på. Åt gott igår och gick en runda med mamma, efter det blev det Snövit. Kommer inte ihåg när jag såg hela den filmen senast!?
 

Har inte riktigt bestämt hur länge jag ska stanna... längtar redan tillbaka :) Men har lite att göra som skulle underlätta när jag skriver min uppsats. Ska ta mig till Kronan-utställningen. Får gå själv, eller ta med mig mamma, annars skulle jag nog inte få ut något. Fokus!

Nu sitter jag och väntar på att Erica ska bli klar med sin bil, sedan blir det lunch och mys med henne innan hon böjar jobba vid 15. Vad jag då ska hitta på vet jag inte.. Kanske gå till biblioteket? hm.. ja, det är ett alternativ. Eller ta en runda på stan och se om jag hittar något kul, det var nog ett Bättre förslag! ;)

Blev ju ingen bildvisning från helgen, men ska se om jag hittar något från dagarna...

KRAM K.




Underbart med lite glada människor och fotboll...

Jag & Emelie tar sedan dit vi kommer; Vi er røde vi er hvide
haha, vilken kväll


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej=) Va mysigt å va hemma en sväng, vi ska också hem, men har inte riktigt bestämt när... Vad ska du hitta på i dag?=) Kramar

2009-10-14 @ 09:13:18
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0